I.Informacje ogólne

1. W regulaminie używamy pojęć:

a. my – sprzedawca
MAGDALENA TOMCZYK MAGMAR ul. Grabowska 14, 32-310 Rodaki NIP 6371883876 REGON 365829141 

b. Ty – kupujący; każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie;

c. nasz sklep – sklep internetowy pod adresem https://magmar.pl

d. zakupy prywatne – zakupy robione przez konsumenta lub osobę fizyczną, która prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem, że zakupy te nie mają dla tej osoby charakteru zawodowego.

2. W regulaminie opisujemy zasady, na jakich sprzedajemy produkty

3. Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w naszym sklepie.

4. Zanim zrobisz zakupy w naszym sklepie, przeczytaj i zaakceptuj ten regulamin.

II. Co sprzedajemy

1. Sprzedajemy produkty, które prezentujemy w naszym sklepie.

2. Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci rzeczy wolne od wad. Wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek. Możemy jednak sprzedawać też produkty, które były krótko używane lub wykorzystywane jako ekspozycja – takie produkty odpowiednio oznaczamy i opisujemy.
[Podstawa prawna: art. 556 oraz 5561–5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.]

III. Działanie sklepu

1. W naszym sklepie możesz:

- robić zakupy,

- korzystać z indywidualnych rabatów,

- uczestniczyć w promocjach

- oceniać produkty i pisać o nich opinie,

- Konto zarejestrować możesz na stronie sklepu. W trakcie rejestracji zaakceptuj nasz regulamin. Po zarejestrowaniu prześlemy Ci mejlem odnośnik do aktywacji konta.

2. Kiedy korzystasz z naszego sklepu lub piszesz opinie o produktach w naszym sklepie, nie możesz zamieszczać treści niezgodnych z prawem, w szczególności:

- używać wulgaryzmów,

- nawoływać do przemocy lub nienawiści,

- propagować rasizmu,

- uwłaczać czyjejś godności,

- głosić poglądów sprzecznych z ogólnie przyjętymi normami społecznymi,

- podawać informacji, które noszą znamiona przestępstwa, stanowią czyn nieuczciwej konkurencji, - -- naruszają prawa autorskie lub prawa przemysłowe,

- promować produktów i usług naszej konkurencji.

IV.  Sprzedaż produktów

1. Produkty sprzedajemy przez nasz sklep, mail'owo oraz przez telefon.

2. Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową https://magmar.pl 

3. Możesz to robić na dwa sposoby:

a. przez swoje konto

b. bez zakładania konta – jeśli każdorazowo zaakceptujesz regulamin.

4.  Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie:

a. przeczytaj informacje o produkcje,

b. dodaj do koszyka produkty – jeśli są dostępne,

c. wybierz sposób dostawy,

d. wybierz sposób płatności,

e. wprowadź dane odbiorcy,

f. sprawdź podsumowanie swojego zamówienia,

g. złóż zamówienie przy użyciu przycisku „PRZEJDZ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA „ 

5. Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na mejla, którego podałeś w zamówieniu.

6. Twoje zamówienie jest ważne przez 5 dni.

7. Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz produktu, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować – anulujemy je.

V. Dostawa produktów

1. Produkty dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.

2. Produkty dostarczamy w sposób, który wskażesz: 

·      kurierem,

·      do paczkomatów

3. Koszt dostawy sprawdzisz w zakładce „dostawa”

4. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.” albo „W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

5. Twoje zakupy dostarczymy w ciągu 7 dni roboczych.

6. Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem lub przez system paczkomatu.

7. Jeśli robisz zakupy prywatne, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego uszkodzenie lub utratę.

8. Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna – nawet, jeśli opakowanie nie jest naruszone – zgłoś reklamację przewoźnikowi – ułatwi to procedurę reklamacyjną.

a. Przy dostawie kurierem:

·  zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – najlepiej, jeśli spiszesz z kurierem protokół stanu przesyłki; reklamację u przewoźnika możesz złożyć w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki; lub

·  skontaktuj się z nami (najlepiej w ciągu 24 godzin od odbioru przesyłki. 

b. Przy dostawie paczkomatem:

·  pokaż uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu;

·  umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce paczkomatu, w której się znajdowała, i zamknij tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu;

-  zgłoś reklamację właścicielowi danego paczkomatu – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu

9. Jeśli kupujesz kilka produktów, możemy podzielić je na mniejsze przesyłki. W takim wypadku kosz dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, nie zmieni się.

10. Jeśli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, możemy zamiast tego zaproponować Ci inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Możesz wybrać, czy przyjmujesz te produkty, lub możesz odstąpić od umowy i odesłać produkty na nasz koszt. Poinformujemy Cię o tym również pisemnie.
[Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta]

VI. Płatności za produkty 

1. Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli takie, które zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.

2. Za produkt, który kupujesz, możesz zapłacić na kilka sposobów – zależnie od sposobu dostawy, jaki wybierzesz.
Jeśli zamówienie dostarczymy Ci:

a. kurierem – możesz zapłacić:

- przelewem (przedpłata),

- elektronicznie Paynow (przedpłata), „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.".

Karty płatnicze: 
* Visa 
* Visa Electron 
* Mastercard 
* MasterCard Electronic 
* Maestro” 

- w ratach (przedpłata),

- gotówką (przy odbiorze),

- do paczkomatu – możesz zapłacić:

- przelewem (przedpłata),

- elektronicznie Paynow (przedpłata), „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.".

- kartą płatniczą (przy odbiorze),

- do naszego salonu – możesz zapłacić:

- przelewem (przedpłata),

- elektronicznie Paynow (przedpłata), „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.".

Karty płatnicze: 
*Visa 
*VisaElectron 
* Mastercard 
* MasterCard Electronic 
* Maestro” 

- gotówką (przy odbiorze),

- kartą płatniczą (przy odbiorze),

3. Faktury wystawiamy i przesyłamy w formie elektronicznej. Gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.

4. Nie odpowiadamy za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.

VII. Prawo do odstąpienia od umowy

1. Jeśli robisz zakupy prywatne i zawierasz umowę na odległość – to znaczy, kupujesz produkty w naszym sklepie poza salonem – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy. Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.

2. Możesz zgłosić zwrot – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 14 dni od kiedy kupisz produkt bez podania przyczyny

3. Zwrotu środków „W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego” albo „Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami

4. Oświadczenie o tym, że odstępujesz od umowy, możesz wysłać:

pocztą na adres: MAGDALENA JÓŹWIK-TOMCZYK MAGMAR ul. Grabowska 14, 32-310 Rodaki

5. Produkt który zwracasz, odeślij do nas jak najszybciej.

6. Kiedy kupujesz produkt w zestawie z innym produktem, możesz zwrócić jedynie cały zestaw. Gdy odstępujesz od umowy sprzedaży, odstępujesz też od umów dodatkowych wobec tej umowy.

7. Jeśli odstępujesz od umowy bez podania przyczyny (w terminie 14 dni), ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) nam produktu.

VIII. Reklamacje

1. Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.

2. Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz nam złożyć w salonie

3. Reklamowany produkt możesz dostarczyć na adres:

MAGDALENA TOMCZYK MAGMAR

Ul. Grabowska 14, 32-310 Rodaki

4. Gdy rozpatrzymy Twoją reklamację, wyślemy Ci dokument z wynikiem ekspertyzy serwisowej.

5. Reklamowany produkt możesz odebrać w miejscu i formie, w jakich nam go dostarczyłeś.

6. Kiedy przyjmiemy od Ciebie produkt w naszym serwisie, wydamy Ci potwierdzenie przyjęcia serwisowego. Jest to jedyny dokument, za pomocą którego możesz odebrać produkt w naszym salonie bez sprawdzania Twoich danych.

7. Produkt możesz odebrać w ciągu 30 dni, od kiedy powiadomimy Cię, że rozpatrzyliśmy reklamację. Jeżeli tego nie zrobisz, wyślemy Ci wezwanie i wyznaczymy kolejny termin 14 dni na odbiór produktu. Po tym czasie będziemy mogli naliczyć Ci opłatę za każdy miesiąc przechowywania sprzętu. Opłata ta wynosi 5% aktualnej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej.

8. Większość produktów, które oferujemy w naszym sklepie, jest objęta gwarancją producenta, importera lub naszą. Warunki gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej produktu. Masz prawo skorzystać z gwarancji na produkt, nawet jeśli przy zakupie nie otrzymasz karty gwarancyjnej. Postanowienie to nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień, które wynikają z praw konsumenta i przepisów o rękojmi.

9. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu. Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca nie będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych (pkt 1 d).
[Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.]

10. Jeśli robisz zakupy prywatne, masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, możesz w tym celu:

IX. Przetwarzanie danych

1. Kiedy rejestrujesz konto w naszym sklepie lub składasz zamówienie, dobrowolnie podajesz nam swoje dane osobowe. Jeśli nie podasz nam tych danych, nie będziemy mogli przyjąć Twojego zamówienia.

2. Zawsze możesz poprosić nas o dostęp do swoich danych osobowych. Możesz je też samodzielnie zmieniać w ustawieniach swojego konta.

3. Zasady, zgodnie z którymi przetwarzamy Twoje dane osobowe, opisaliśmy w naszej polityce prywatności. Znajdziesz ją pod adresem https://sklep.narzedziamagmar.pl/content/2-Prywatnosc

4. Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

5. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.

6. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

X. Zmiana regulaminu

1. Jeśli zmienimy ten regulamin, udostępnimy go w naszym sklepie co najmniej 7 dni przed tym, od kiedy nowy regulamin zacznie obowiązywać.

2. Jeśli masz konto w naszym sklepie, o zmianie regulaminu poinformujemy Cię, kiedy następnym razem się zalogujesz. Poprosimy Cię wtedy o akceptację zmian w regulaminie. Zmiany w regulaminie zaakceptujesz poprzez kliknięcie w polu tego komunikatu. Jeśli nie zaakceptujesz tych zmian, system Cię wyloguje. W takiej sytuacji możesz kontynuować zakupy w naszym sklepie bez zalogowania, zgodnie z naszym regulaminem.

3. Zamówienia, które złożysz przed tym, jak w życie wejdzie nowy regulamin, zrealizujemy zgodnie z wcześniejszymi zasadami.

4. Zmiana regulaminu nie narusza praw nabytych użytkowników, którzy korzystają z naszego sklepu.